5 motive pentru a folosi produsele promoționale

5 motive pentru a folosi produsele promoționale ca strategie de marketing

Unii  dintre voi cred că produsele promoționale sunt o cheltuială inutilă, dar încet – încet companii și antrepenori  încep să înțeleagă importanța de a investi în ele.
Lumea produselor promoționale este mult mai mult decât un pix, breloc sau notes. Există o mare varietate de idei de promoționale de unde poți alege – multe dintre ele probabil că nu știai că există!  Sunt un mod rentabil pentru a crește vizibilitatea brand-ului și de a face un mare impact, cu puțin efort. De ce să alegi produsele promoționale în promovarea brand-ului?

Iată 5 motive:

1. Cresc recunoașterea brand-ului

Obiectivul unei afaceri, mici sau mari este recunoașterea de brand. Cum poți face ca brandul tău să se diferențieze de competiție dar și să rămână în mintea consumatorilor actuali și potențiali?
O modalitate este să fii creativ în marketing. Produsele promoționale sunt instrumente care te pot ajuta să-ți crești notorietatea.
Când oferi  produse promoționale pentru publicul tău țintă, defapt îți construiești brand-ul. De fiecare dată când o persoană va folosi acel produs, va vedea numele companiei tale. De fiecare dată când va scoate un pix să-și noteze ceva, va vedea mesajul tău inscripționat pe el. De fiecare dată când va purta un tricou cu logo-ul tău, brandul tău va fi răspândit.
Ca efect, cu câți mai mulți oameni vor vedea produsele tale promoționale personalizate cu logo-ul sau mesajul tău se vor gândi la tine când vor avea nevoie de acel serviciu sau produs care te reprezintă.

2. Fidelizează

Când oferi un produs promoțional, indiferent că este o plasă sau un termos, defapt îi arăți clientului cât este de important pentru tine. La fel ca în orice alt domeniu al vieții noastre, un cadou creează  bunăvoință și încredere.
Oferă produse promoționale și îți vei fideliza clienții – mereu se vor întoarce la tine să cumpere ceea ce ai de oferit.
Fidelizarea este cheia succesului. De ce?

  1. Clienții fericiți sunt cea mai bună recomandare.
  2. Concurența se va raporta mereu la clienții tăi mulțumiți.

Stiți care este motivul principal pentru care companiile pierd clienți? Ei bine, nu prețurile ridicate ci indiferența. Majoritatea oamenilor își schimbă “furnizorii” (indiferent că vorbim de magazin alimentar, furnizor telefonie mobilă sau agenție turism) din cauza indiferenței față de ei. Nu picați în capcana: “oferim sericii/produse calitative la un preț bun – asta este suficient!” Pentru că nu este suficient! Cu produsul promoțional potrivit vei elimina sentimentul de indiferență și îți vei fideliza clienții și consumatorii.

 3. Carte de vizită alternativă

Toți folosim cărțile de vizită, nu? Ei bine,  produsele promoționale pot fi o alternativă funny  de a-ți prezenta datele tale de contact  și cu siguranță mesajul imprimat pe un astfel de produs va rămâne în mintea clientului sau consumatorului.
Dacă ai o companie de calculatoare – oferă clienților un Usb. Dacă ai un magazin – oferă o plasă. Daca ai un centru spa – oferă carduri de fidelizare pe care este trecut programul, cu siguranță va fi purtat ca reminder. Dacă ai un bar – oferă un breloc cu deschizător de sticle.
Orice produs promoțional vei alege ca alternativă a clasicei cărți de vizită te va diferenția pe piață și va face ca brandul tău să rămână în mintea consumatorului.
Cu un buget minim –  promovare garantată.

4. Cadouri utile

Cu un buget mic produsele promoționale se pot transforma în cadouri corporate. Si nu orice cadou – un cadou util! Orice produs promoțional pe care îl vei personaliza cu logo-ul tău și îl vei oferii cadou îți va creea beneficii indiferent cum vei privii situația. Dacă acel produs se va dovedi folositor și iubit de cel ce l-a primit cu siguranță îi va rămâne în minte brand-ul tău și instinctiv va cumpăra sau folosi produsul care te reprezintă. Dacă produsul  promoțional nu este dorit ce se întâmplă? Va fi dat mai departe la un prieten sau membru din familie, nu?
Indiferent de situație vei avea de câștigat pentru că brand-ul tău oricum va circula și va creea notorietate.

Haideți să luăm ca exemplu o plasă: un produs promoțional care este folosit zilnic și care oră de oră îți promovează logo-ul companiei, nu? Sau un tricou imprimat cu un mesaj – este purat la job, la sport sau o plimbare prin oraș – o multitudine de oameni vor vedea mesajul tău de promovare.

Pentru a face cadou cu adevărat unic și special se pot creea ambalaje personalizate. Orice produs promoțional ambalat într-o cutie, plasă sau hârtie personalizată va ajuta promovarea brand-ului tău în mod eficient și sigur. Cuplat cu un conținut de înaltă calitate și design grafic, produsul promoțional  poate ajuta la catapultarea ta de marketing la nivelul următor într-un timp foarte scurt.

5. Platformă de marketing puternică

Fiecare om de marketing ar trebui să se întrebe: “Cum arată portofoliul meu de promovare?”
Și răspunsul ar trebui sa fie –  VARIETATE.
Haideți să ne gândim așa: oare ne place în fiecare zi să mâncăm același fel de mâncare sau în fiecare zi vrem alt meniu? Toți vrem pe orice segment al vieții noastre – VARIETATE.
Și produsele promoționale oferă varietate. O varietate care pentru departamentul de marketing  dă oportunitatea să promoveze brand-ul companiei la o scară largă, mai ieftin decât orice altă promovare: reclama radio sau Tv.
Vrei ca brand-ul tău să rămână în mintea clienților tăi? Cea mai simplă și la îndemână soluție este să le oferi produse promoționale personalizate cu logo-ul companiei tale sau cu un mesaj publicitar clar care te reprezintă. Asfel vei rămâne în mintea clientului tău.
80% dintre consumatori dețin unul sau mai multe produse promoționale, iar  53% dintre ei îl folosesc zilnic sau săptămânal. Cele mai populare sunt: plasele, tricourile, pixurile, memory USB, mingile antistres, brelocurile, cănile.
Dacă este să te gândești care este acel produs promoțional care îți va răspândi brand-ul la o scară cât mai largă, răspunsul este simplu: îmbrăcămintea. Că este un tricou, o șapcă sau o cămașă – mesajul imprimat va fi vizibil pentru un număr mare de oameni și scopul tău va fi atins.
Produsele promoționale sunt o modalitate eficientă de a menține brand-ul în fața oamenilor și de a le creea nevoia de cumpărare.
Oferind  produse promoționale este unul dintre cele mai bune moduri de a păstra compania ta în mintea clienților sau consumatorilor.

 

Motivul principal pentru ca TU sa folosești produse promoționale în promovarea de brand: FUNCȚIONEAZĂ!

Oricui îi place să primească ceva gratuit. Aceea senzație pe care o simțim când primim sau oferim ceva creează o dependență – una fumoasa zic eu!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *