Consultanță în promovare cu produse promoționale!

Consultanță în promovare cu produse promoționale!

De ce să alegi un consultant în promovarea cu produsele promoționale pentru compania ta?

Ok, oricine poate căuta orice pe internet când are nevoie!
De ce să nu faci același lucru și cu produsele promoționale?
De ce să alegi varianta unui consultant în promovare?
Răspunsul la acest veșnic și etern “de ce ?” este mega simplu: pentru că VREI.
Nimeni și nimic nu îți poate impune cum să îți faci o promovare cât mai eficientă –  depinde doar de tine cât ești de deschis să lași un consultant să îți aducă ACEL plus de imagine de care ai nevoie.
Imaginează-ți că a avea un consultant este ca și cum ai avea propriul tău magazin de unde îți poți alege orice produs îți place și te avantajează atât ca buget cât și ca imagine.
Cu un consultant în promovare TU ești un client cu propriul asistent personal pentru cumpărături. Un “asistent” care gândește și creează idei doar pentru imaginea TA. Imaginea companiei tale pe și în piață.

Și ca să continuăm cu eternul “ DE CE?”  haideți să punctăm în 10 pași importanța unui consultant:

  1. De ce să pierzi timp căutând pe internet sau în cataloage produsul de care crezi că ai nevoie? Un consultant în promovare este un expert în domeniu și te va ajuta să cauți și să găsești orice produs promoțional fără să mai pierzi timp.
  1. Te poate ajuta să îți salvezi banii!!!! De multe ori prețul pe care îl vezi într-un catalog sau online nu acoperă costurile ascunse, gen: personalizare, transport, minim cantitate. Cu un consultant eviți ca produsul comandat să nu îți ajungă la timp sau mai rău deteriorat. Consultantul te ajută să eviți astfel de situații neplăcute.
  1. Un consultant bun în promovare face mai mult decât sa vândă un produs. Pentru ca un produs promoțional să își atingă scopul, trebuie să fie cu grijă ales: trebuie să ții cont de publicul țintă, de ceea ce vrei să transmiți cu acel produs, culoarea și designul sunt foarte imporante, și să nu uităm bugetul. Toate împreună trebuie să îți aducă acel câștig căutat în promovarea cu produse promoționale.
  1. De ce un consultant bun în promovare merge dincolo de vânzare? El îți poate dezvolta programe de fidelizare a clienților, îți poate eficientiza bugetul și obiectivul lui este și va fi mereu comun cu al tău: compania ta să câștige surplus de imagine. El îți aduce creativitate, inovație și are suficientă imaginație pentru a vedea programul în ansamblu. Include consultantul tău în promovarea cu produse promoționale în întâlnirile de marketing – tratează-l ca un membru al echipei de creație.
  1. Un consultant are acces la o arie largă de produse promoționale din diferite categorii și pentru diferite bugete. Da, poți găsi o cană oriunde – online sau în magazin, dar un consultant poate găsi sute de căni de culori și forme diferite, din diferite materiale și design divers.
  1. Serviciul personalizat este rolul unui consultant. Trebuie să alegi acel consultant care îți înțelege nevoile și îți propune soluții pentru o promovare eficientă.
  1. Un consultant trebuie să fie mereu la curent cu ce este în trend, cu ce produse noi au apărut și nu în ultimul rând cu tehnicile de personalizare . Consultantul îți oferă un sfat autorizat cum să imprimi un produs promoțional. Poți să găsești brelocul ideal dar se poate imprima logo-ul pe el? Un consultant autorizat îți poate expilca care tehnică de personalizare este mai potrivită dar și avantajoasă ca preț pentru produsul tău. Unele tipuri de tehnici de imprimare nu funcționează pe anumite tipuri de produse. Un consultant de promovare calificat poate recomanda cel mai bun proces de imprimare pentru produsul ales. Te ajută să îți alegi caracterele potrivite pentru personalizare, grafica, culorile și dimensiunea corectă a mesajului ce se dorește imprimat.
  1. Un consultant trebuie să fie creativ și plin de imaginație, să te asculte cu adevărat atunci când vorbești cu el și să te ajute să găsești acel produs promoțional potrivit nevoilor tale. O companie care folosește produse promoționale nu va cumpăra doar o dată produse promoționale, ci ani la rând. Deci, consultantul tău  trebuie să fie o persoană de încredere, cu care vei dezvolta pe termen lung o relație foarte apropiată. Sau cel puțin așa ar fi normal! Nu?
  1. Un consultant în promovare te poate ajuta în dezvoltarea de ambalaje creative pentru produsul tău. Ambalajul corect poate da produsului utilitate, poate stârni acel “wow” – căutat de toți și poate face ca produsul să rămână în mintea clientului-consumatorului .
  1. Amintiți-vă! Campaniile de promovare de succes nu se întâmplă din întâmplare. Ele trebuie să fie planificate cu atenție, luând în considerare publicul, bugetul și, desigur, rezultatul final care urmează să fie câștigat. Ai încredere in consultantul tău de promovare pentru o campanie reușită. Este foarte important ce oferi ca produs promoțional dar la fel de important este cui oferi. Dacă targhetul de oameni este ales corect atunci brandul tău va câștiga promovarea dorită.

Una dintre cele mai mari greșeli de marketing  este că organizatorii se gândesc la produsele promoționale la sfârșitul campaniei sau pe parcursul ei. Un produs promoțional transmite viziunea și mesajul companiei. Atunci când lucrezi cu un consultant în promovarea cu produse promoționale acesta îți va propune de la bun început ce produse promoționale să folosești pentru atingerea obiectivului –  pentru ca mesajul să  fie eficient.

Nu trebuie sa omiți cel mai important lucru: consultantul în promovarea cu produse promoționale va lucra cu tine – ca parte creativă – pentru ca finalul să fie cel dorit.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *